Putere de convingere

Am rugat creativii din publicitatea românească să adopte câte o cauză mai puțin vizibilă și să-i facă un print puternic.

Cauzele sociale sunt – de bine, de rău – dependente de campanii convingătoare. De aceea, am rugat creativii din publicitatea românească să adopte câte o cauză mai puțin vizibilă și să-i facă un print puternic.

Care vă place și de ce?


Leo Burnett
→ Înființarea Muzeului Comunismului


Vitrina Advertising
→ Centrul de Voluntariat Cluj-Napoca


Grafitti BBDO
→ Asociația React


Dana Țocu, freelancer
→ Group Innitiative for Animals (GIA)


Saatchi & Saatchi
→ Societatea de Scleroză Multiplă


Friends Advertising
→ Asociația pentru Relații Comunitare


Heat Advertising
→ Recicleta


MB Drăgan
→ Fundația Noi Orizonturi


The Cell
→ Autism România


Mercury 360
→ ARDOR


Next Advertising
→ Fundația Sensiblu


Publicis
→ Poliția Capitalei

8 comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

*

*

S-ar putea să-ți mai placă:
Cazul Inna

Şapte particularități care au făcut din Inna cel mai puternic produs muzical românesc de export.

Recuperarea

Cum vorbim despre alcoolism și adicție? Leslie Jamison caută echilibrul între decădere și revenire.

Lupta pentru încredere

Jumătate de milion de români au ieșit în stradă ca să apere ceva nou: încrederea dintre ei.