Putere de convingere

Am rugat creativii din publicitatea românească să adopte câte o cauză mai puțin vizibilă și să-i facă un print puternic.

Cauzele sociale sunt – de bine, de rău – dependente de campanii convingătoare. De aceea, am rugat creativii din publicitatea românească să adopte câte o cauză mai puțin vizibilă și să-i facă un print puternic.

Care vă place și de ce?


Leo Burnett
→ Înființarea Muzeului Comunismului


Vitrina Advertising
→ Centrul de Voluntariat Cluj-Napoca


Grafitti BBDO
→ Asociația React


Dana Țocu, freelancer
→ Group Innitiative for Animals (GIA)


Saatchi & Saatchi
→ Societatea de Scleroză Multiplă


Friends Advertising
→ Asociația pentru Relații Comunitare


Heat Advertising
→ Recicleta


MB Drăgan
→ Fundația Noi Orizonturi


The Cell
→ Autism România


Mercury 360
→ ARDOR


Next Advertising
→ Fundația Sensiblu


Publicis
→ Poliția Capitalei

8 comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

*

*

S-ar putea să-ți mai placă:
Împăratul Văii Plopilor

În lumea ursarilor n-a mai fost bărbat ca Tamango. Cu două linguri și o voce grunjoasă cum nu mai era niciuna,…

Astrofizicienii

O poveste despre trei astrofizicieni și o Luiză pierdută în spațiu, găuri negre și felul în care ne uităm la Univers.

Simţul curentului

Ce e curentul? De ce ne e frică de el? E o fobie întemeiată sau doar o născocire românească? Plus alte câteva întrebări (și încercări de răspunsuri).