Putere de convingere

Am rugat creativii din publicitatea românească să adopte câte o cauză mai puțin vizibilă și să-i facă un print puternic.

Cauzele sociale sunt – de bine, de rău – dependente de campanii convingătoare. De aceea, am rugat creativii din publicitatea românească să adopte câte o cauză mai puțin vizibilă și să-i facă un print puternic.

Care vă place și de ce?


Leo Burnett
→ Înființarea Muzeului Comunismului


Vitrina Advertising
→ Centrul de Voluntariat Cluj-Napoca


Grafitti BBDO
→ Asociația React


Dana Țocu, freelancer
→ Group Innitiative for Animals (GIA)


Saatchi & Saatchi
→ Societatea de Scleroză Multiplă


Friends Advertising
→ Asociația pentru Relații Comunitare


Heat Advertising
→ Recicleta


MB Drăgan
→ Fundația Noi Orizonturi


The Cell
→ Autism România


Mercury 360
→ ARDOR


Next Advertising
→ Fundația Sensiblu


Publicis
→ Poliția Capitalei

8 comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

*

*

S-ar putea să-ți mai placă:
Sfârșitul lumii

Istoricul Lucian Boia vorbește despre nesfârșitele povești despre sfârșitul lumii. Boia a tratat pe larg subiectul…

Până la prima bătaie de clopot

#văvedemdinSibiu: cum s-a transformat un sit-in spontan într-o mișcare civică.

Free Gigi

Patru tipi pun de‑o glumă și devin peste noapte niște celebrități adorate de două subculturi cu sensibilități divergente.