Ana Morodan

33 de ani, antreprenoare

Contesa digitală – cum s-a autointitulat – este urmărită de peste 140.000 de oameni pe Instagram, conduce un business cu 14 angajați, are un magazin online și deține licența primului curs de online influencing. Ana crede că puterea de a influența oamenii prin activitatea din social media nu trebuie folosită doar pentru autovalidare sau promovare de brand, ci vine la pachet cu responsabilitatea de a transmite anumite credințe și valori, ca susținerea comunității LGBT sau a mișcării #rezist. „Poate nu vom schimba noi nimic, dar există generații care se ridică. E important când te uiți la tine în oglindă să știi că ai făcut the right thing.”

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

*

*

S-ar putea să-ți mai placă:
100
Răzvan Crișan

33 de ani, antreprenor, co-fondator m60 și Kane

Ce vei citi în DoR #17

Pentru acest număr ne-am învârtit până ne-am făcut comozi în jurul ideii de „acasă”. Acel construct, parte fizic,…

[#dordealba] Ce-am găsit în #cealaltăcapitală

O sinteză și o mulțime de povești, mai mici sau mai mari, strânse în Alba Iulia cu ajutorul unui grup de liceeni.