DoR caută Business Controller

DoR caută un Business Controller organizat care să coordoneze și să contribuie la implementarea operațiunilor administrative și financiare.

DoR (Asociația Media DoR) caută un Business Controller organizat și independent care să coordoneze și să contribuie la implementarea operațiunilor administrative și financiare ale organizației.

După nouă ani pe piață, DoR (Decât o Revistă) e mai mult decât o revistă: e o serie de evenimente live, o conferință internațională, un producător de podcasturi, un publisher de alte proiecte jurnalistice. Echipa extinsă a asociației Media DoR numără peste 20 de oameni.

Munca principală a unui business controller e să armonizeze toate aceste proiecte, să le păstreze finanțele în ordine, să facă raportarea financiară a proiectelor angajate, să le evalueze performanțele separat, să țină permanent legătura cu coordonatorii de proiecte, să facă bugetele, sa se ocupe de operațiunile de trezorerie (plăți și încasări), să lucreze îndeaproape cu firma noastră de contabilitate.

Mai jos ai mai multe detalii despre ce presupune jobul și despre procesul de aplicație.

Jobul are 2 arii generale de responsabilitate:

1. Raportare și planificare:

a. Pregătirea lunară a rapoartelor de management pornind de la datele furnizate de contabilitate;

b. Redactarea de analize financiare, urmărirea veniturilor și a cheltuielilor la nivel de centre de cost, elaborarea de previziuni financiare;

c. Redactarea bugetului și analiza lunară actual vs. buget la nivel de companie și la nivel de proiect;

d. Pregătirea și depunerea rapoartelor financiare ale diferitelor proiecte, cu respectarea cerințelor specifice de raportare ale finanțatorului (AFCN, Ministerul Culturii, etc.);

e. Managementul cash-flow-ului (cu accent pe tracking de încasări și plăți).

2. Managementul operațional:

a. Menținerea legăturii cu firma de contabilitate, pregătirea dosarului lunar de documente și înaintarea acestuia către firma de contabilitate ;

b. Administrarea facturilor de achiziții (urmărirea pe centre de cost) și a facturilor de vânzări;

c. Emiterea și înregistrarea ordinelor de compensare;

d. Întocmirea documentației justificative (contracte) pentru înregistrarea salariilor și a onorariilor către angajați și colaboratori;

e. Întocmirea , verificarea și avizarea contractelor cu partenerii comerciali și non-comerciali ai organizației;

f. Efectuarea operatiunilor de trezorerie: urmărirea extraselor, verifcarea încasărilor și efectuarea plăților;

g. Asigurarea respectării legislației fiscale, a standardelor contabile și a diverselor legi aplicabile entității în colaborare cu firma de contabilitate și cu consultanți juridici.

Pe lângă aceasta, va îndeplini roluri punctuale în organizarea evenimentelor DoR, asemenea tuturor membrilor organizației, și va fi implicat punctual în procesul de distribuție al revistei având rol de suport în întocmirea documentației necesare distribuirii revistei.

Ce oferim:

● Oportunitatea de a lucra într-o industrie dinamică, în căutarea unor modele de business sustenabile;

● Un mediu de lucru flexibil, într-o organizație care se ghidează după principii de grijă, atenție la detalii și crearea unui spirit de echipă care își măsoară succesul prin cum reușește să încurajeze succesul colegilor;

● Ocazia de a participa la evenimente și cursuri cu unii dintre cei mai buni povestitori și experți, inclusiv în domeniul de business management.

Cerințe specifice poziției:

● Studii superioare finalizate, profil Economic sau de administrare a afacerilor;

● Experiență de minimum 2 ani pe o poziție asemănătoare;

● Cunoașterea excepțională a Microsoft Excel; cunoașterea unui soft de contabilitate reprezintă un avantaj;

● Foarte bune abilități de auto-organizare și gestionare a propriului timp; capacitatea de a gestiona mai multe proiecte simultan;

● Abilități de analiză și comunicare;

● Orientare către obținerea de rezultate și eficiență.

Dacă crezi că această poziție ți se potrivește și ai vrea să ne cunoști și să lucrezi cu noi, trimite-ne până vineri, 14 decembrie 2018, la anamaria.tataru@decatorevista.ro, următoarele documente în format pdf, cu subiectul mail-ului „Business Controller DoR Nume Prenume”:

● Un CV. Nu e nevoie să respecte vreun format standard. Vrem să înțelegem mai bine istoria ta educațională și profesională;

● O scrisoare de intenție de maximum o pagină în care să ne povestești mai multe despre traseul tău profesional și motivele pentru care crezi că te-ai potrivi în această poziție.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

*

*

S-ar putea să-ți mai placă:
[24/7] NALU Underwear

Cum transformi o tendință de lifestyle în business?

Fii supereroul 102%. Susține poveștile bune.

Te hipercalifici în funcția de erou redirecționând cei 2% din impozitul pe venit către Media DoR, asociația non-profit…