Pe Bune #37: Maria Popistașu

Despre actorie în anii 2000, sindromul impostorului și cum folosești o pauză de șapte ani pentru a te recalibra.

Deși a avut mai multe interese de mică – pictură, dans, gimnastică –, Maria Popistașu nu-și amintește să-și fi dorit să devină altceva decât actriță. Când a dat admitere la ATF a intrat prima pe listă, o realizare despre care spune acum că nu a însemnat, de fapt, nimic. A început să joace la Teatrul Național din București încă din al treilea an de facultate, dar apariția unor filme ca „Marfa și banii” a făcut-o să realizeze că și-ar putea practica meseria și altfel: în proiecte care nu se întind pe ani de zile și mai adaptate temelor contemporane. După ce s-a făcut remarcată în Sex Traffic pentru rolul unei tinere moldovence, victimă a traficului de carne vie, Maria a primit numeroase oferte de roluri și spune că i-a plăcut perioada de câțiva ani în care a călătorit în diferite țări pentru filme. Când a rămas însărcinată a știut că urmează o pauză de trei ani în care nu va mai juca. Pauza s-a transformat în șapte ani, timp în care a simțit o presiune atât exterioară cât și interioară să se întoarcă la muncă. Maria spune că a avut nevoie de această perioadă pentru a se recalibra și că acum se simte pregătită să revină în cinema, dar altfel: mai matură și liniștită, cu alt gust pentru filme și fără dorința de a demonstra nimic nimănui.

Ascultă Pe Bune pe Stitcher, Apple Podcasts sau în orice aplicație de podcasting.

Podcastul Pe Bune este prezentat de UniCredit Bank și susținut de BestJobs, două companii care cred în puterea minților creative.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

*

*

S-ar putea să-ți mai placă:
Răzleții #4 – Peste graniță și mai departe

În acest episod, Teo povestește despre dorința de a pleca din țară și despre cât de ușor ne putem schimba idealurile.

Pe Bune #38: Corina Șuteu

Lecții învățate în peste 35 de ani de activitate ca manager în domeniul cultural.

Pe Bune #19: Adi Bulboacă

Fotografie de teatru și multe călătorii cu trenul în încercarea de a descoperi ce înseamnă de fapt să fii un om matur.